– În procesul de îmbunătățire continuă și actualizare a produselor, ne rezervăm dreptul de a modifica proiectarea și/sau specificația oricărui produs descris pe acest site.

– Prețurile ofertate la cererea clientului sunt exprimate în lei și nu conțin TVA.

– Toate produsele se realizează pe bază de comandă fermă transmisă prin e-mail la adresa office@pleximet.ro.

– Termenul de livrare depinde de cantitatea dorită și lucrările deja existente pe fluxul de fabricație și în general nu depășește 5-6 zile lucrătoare.

– Livrarea se face fie direct de la sediul firmei cu mijloace proprii clientului, fie prin serviciul Sameday sau Fan Courier contra cost.

– Politica firmei privind modalitățile de plată este următoarea:

– plata cu OP pe baza facturii proforme

– CEC, BO sau plata cash la livrare

– Toate produsele trebuie recepționate de client într-un termen cât mai scurt de la primire. SC PLEXI-MET SRL va fi informată în legatură cu orice neconformitate constatată în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la primirea coletului.

Politica de returnare:

Conform legislației române în vigoare: Consumatorul, persoană fizică, poate returna produsele achiziționate, în ambalaj corespunzător, în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități. Clientul este responsabil pentru ”diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru detreminarea naturii caracteristicilor și funcționării produselor” conform OUG 34/2014, cu modificările în vigoare.

Consumatorul nu mai beneficiază de aceleași drepturi și în cazul în care produsul comandat a fost creat după solicitările acestuia.

Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:

  • Produsele realizate pe comandă

Nu se returnează produsele pe motiv ca nu sunt asemanatoare cu fotografiile din descrierea produselor. Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare.

Returnarea produselor eligibile pentru acest proces se va face pe cheltuiala comerciantului și prin aceeași metodă de transport cu care s-a făcut și expedierea. Produsul trebuie să fie ambalat în pachetul cu care a fost expediat. În interiorul cutiei trebuie atașate următoarele: contul în care se vor restitui banii, numele în clar al titularului contului și chitanța care face dovada plății la curier. Suma aferentă produsului returnat, sau după caz, produsul care lipsește, va fi achitat în termen de 14 zile calendaristice de la solicitare.

Alte motive pentru returnarea unui produs:

s-a primit un alt produs decât cel comandat;

– produsul a ajuns defect sau deteriorat

– diferența dintre imaginea produselor din magazin și cel primit de dumneavoastră este evidentă și se dovedește (inclusiv diferența de culori dar nu și de nuanță).

ATENȚIE!

Produsele realizate la comandă, personalizate după specificațiile clientului nu se port returna conform Ord. 130/2000 CAp.2 Art. 10, litera c) – contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

 

 

Meniu